Politikken

kandidater

Kommunevalgprogam

Som ordførerkandidat for Arbeiderpartiet er jeg veldig klar for å gjøre en jobb for hele kommunen. Mitt hjerte hører til her ved Varangerfjorden og hele Ap-teamet er opptatt av og bryr seg om menneskene som lever sine liv i denne fantastiske kommunen.

Politikk er gøy, men ikke alltid enkelt. Det vil kreves tøffe prioriteringer og det vil bli nødvendig å gjøre upopulære beslutninger. Arbeiderpartiets verdier og vår tro på fellesskapet gir oss et godt fundament for å gjøre kloke valg og lage gode politiske løsninger. Vi er optimister på vegne av hele Finnmark og den regionen vi bor i og vet at sammen med mange vil vi bidra til vekst og suksesser. Vi satser på godt humør også i det politiske arbeidet. Det er viktig for oss å bygge et omdømme av vår kommune som gjør innbyggerne stolte. Sammen med et fantastisk gjeng lover jeg å gi all min energi, erfaring, entusiasme og kjærlighet i arbeidet for at vår kommune skal tilby gode tjenester, være på offensiven for å beholde og skape arbeidsplasser og sikre at Vadsø sin stemme skal høres klart og tydelig hele tiden.

Wenche Pedersen